10 faktów o mnie


Hej!

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam 10 faktów na mój temat.
To zacznijmy.

1. Na drugie imie mam Emilia.

2. Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest W-F.

3. Moim ulubionym kolorem jest żółty.

4. Moim ulubionym warzywem jest szpinak.

5. Z kolei znienawidzonym - groszek.

6. Mam dwoje rodzeństwa - siostrę i brata.

7. Posiadam dwa zwierzaki domowe - świnkę morską oraz królika.

8. Urodziny mam 6 listopada.

9. Marka mojego telefonu to Alcatel.

10. Nie cierpię matematyki oraz chemii.

I to na tyle :)
Przypominam, że nie mam teraz zbytnio czasu na pisanie postów, więc jeżeli coś to przepraszam za tak ''zanudzające'' tematy ;)

4 komentarze:

  1. Ja też nie cierpię chemii, za to też kocham szpinak ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się taki mały słodki króliczek, zazdroszczę<3

    Szpinak też uwielbiam, więc piąteczka!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie cierpie matematyki!

    want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi. Emilia to moje ulubione imie :)

    OdpowiedzUsuń