Jak dodać gadżet ''Instagram'' na bloga?


Witam!

Pewnie większość z was ma teraz Instagrama.
W tym poście chciałam wam przedstawić jak ''to coś'' dodać na Waszą stronę na bloggerze.

1.Wchodzimy na stronę intagme.com i wypełniamy pola.

Username - tutaj wpisujecie swoją nazwę użytkownika.
Widget Type - tutaj wybieracie czy wasz widżet ma być jako pokaz slajdów, czy tzn.''siatka''
Thumbnail Size - ustawiasz szerokość zdjęć w pikselach (polecam wpisać 100px)
Photo Border - tu wybierasz czy gadżet ma mieć ramkę, czy nie.
Background Color - to miejsce najlepiej opuścić, wtedy tło gadżetu jest bezbarwne i ''wtapia'' się w bloga.
Sharing Buttons - jeżeli chcesz, aby po najechaniu na zdjęcie pojawiła się opcja udostępnienia go, zaznacz TAK.

2. Klikasz na PREVIEW, i sprawdzasz czy ci odpowiada. Jeżeli nie, to popraw, a jeżeli tak, klikasz GET CODE.

3. Kopiujesz kod i wchodzisz na Bloggera.

4. Wchodzisz na Układ > Dodaj gadżet > HTML/JavaScript,  wklejasz kod i zapisujesz.


5.Koniec! ;)


Mam nadzieję że choć trochę się przyda dla niektórych :)

Kończąc post oznajmiam, że w tej chwili nie mam zbytnio czasu na pisanie postów, więc może się pojawić jeden lub dwa posty na miesiąc.

Zapraszam na moją stronę na Facebooku, która znajduje się na prawym pasku.

14 komentarzy:

  1. Bardzo pomocny post, szczególnie dla osób, które są nowe i nie ogarniają do końca blogosfery :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny post. Może kiedyś skorzystam :)
    Zapraszam do mnie na drugi post o mojej pasji ;) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam Instagrama, ale jeśli ten stan rzeczy ulegnie zmianie - skorzystam z poradnika :D Bardzo pomocny post! :D
    Zapraszam:
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie niedano szukałam takiego posta :D szkoda że dopiero teraz go znalazłam ale innym bloggerom na pewno się przyda! pozdrawiam serdecznie!


    www.amprojekty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :p skorzystałam i na moim blogu można już zobaczyć efekt :P
    mirabill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka i super blog! Zachęcam do zajrzenia na mój. Tworzę coś z niczego :) http://bepopcorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka i super blog! Zachęcam do zajrzenia na mój. Tworzę coś z niczego :) http://bepopcorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi nie działa. Kiedy go dodam nic nie widać po wyświetleniu bloga. Nie wiecie może czym to jest spowodowane?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam problem.... nie działa mi instagram a tworzylam go przez instagme... jak chce to zrobić powtórnie to na instagme.com w miejscu user name wpisuje swoja nazwę i wyskakuje mi user not found.... dlaczego? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki ! Powiedz mi to muszę zrobić aby po najechaniu na te ikonki z instagrama pokazywały mi się polubienia i ilość komentarzy , bo pokazuje mi się sama lupka ;)

    OdpowiedzUsuń