My 3 Favourite Channels On Youtube


Witam!

W drugim moim poście, już na konkretny temat, chciałam Was zapoznać z trójką moich ulubionych kanałów(Youtuberów) na Youtubie.

Osobiście nie znoszę kanałów, na których osoby je prowadzące pokazują w co grają, jak grają i otwierają ''paczuszki'' od swoich fanów, np. Rezi, Naruciak itd.
Wolę takie z różnymi ciekawostkami z świata, eksperymentami itp.

Więc zaczniemy od pierwszego kanału, czyli...

1.''Topowa Dycha''
Jest to chyba taki najbardziej rozpoznawalny kanał.
W każdy wtorek i piątek dodawane są filmiki z 10 ciekawostkami z różnych dziedzin.

2.''Emce''
Kanał, jeżeli chodzi o tematykę, jest podobny do tego powyżej. Polecam obejrzeć chociaż jeden jej filmik (:

3.''brusspup''
Na kanale dodawane są filmiki z różnymi ciekawymi iluzjami/trikami, polecam obejrzeć (:
Odkryłam go niecałe 3 dni temu.



I to na tyle, jeżeli chodzi o kanały na Youtubie.
Następnym razem postaram się bardziej (:

Jaki jest wasz ulubiony kanał?(:

A tym czasem do zobaczenia w następnym poście!

https://www.facebook.com/yesterdayblogspot/?fref=ts

4 komentarze:

  1. Mój ulubiony kanał to zdecydowanie Szparagi <3 wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tych Youtuberach (kanałach) , ja uwielbiam Stuu <3
    Pozdrawiam :*

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam yuch kanałów, ale zaciekawił mnie ten z iluzjami i tikami. Bardzo lubię kanały o minimalizmie oraz diecie wegańskiej - serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń